Με τον όρο «υποστήριξη» η η banet A.E. εννοεί όλες τις υπηρεσίες, όλα τα λογισμικά και όλες τις διαδικασίες που απαιτούνται για να καλύπτονται οι τρέχουσες ανάγκες των πελατών με το καλύτερο δυνατό τρόπο. Καταρχήν, η banet A.E. δεν υποχρεώνει κανέναν πελάτη της να έχει συμβόλαιο για συντήρηση ή/και υποστήριξη. Μετά την παρέλευση του χρόνου εγγύησης, η banet A.E. μπορεί να δεσμευθεί για συντήρηση και τεχνική υποστήριξη μέσω συμβολαίου. Η αξία του συμβολαίου διαμορφώνεται με συγκεκριμένη ξεκάθαρη εμπορική πολιτική και πάντα λαμβάνοντας υπόψη τις πραγματικές ανάγκες του πελάτη.
Σε κάθε περίπτωση, εάν συμφωνηθεί να παρέχεται υποστήριξη από την banet Α.Ε. προς έναν πελάτη της αυτή αφορά, εκτός ελαχίστων ειδικών συμφωνιών, είτε την παροχή υποστήριξης για ένα έργο που έχει ολοκληρώσει η banet Α.Ε. είτε την παροχή υποστήριξης για ένα προϊόν της banet Α.Ε. το οποίο χρησιμοποιείται από τον πελάτη της.
Επιπλέον, παρέχονται συμβόλαια αναβάθμισης των προϊόντων λογισμικού της banet Α.Ε.
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε με την banet Α.Ε. |